پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد معادله مجهول مدیریت استقلال | مالکان جدید وقت کشی نمی‌کنند نام «استقلال خلیج فارس» رای می‌آورد؟ اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری
سرخط خبرها

تدابیر ویژه تمرینی در استقلال| محدویت ورود تماشاگران

  • کد خبر: ۲۲۳۳۹۱
  • ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰
تدابیر ویژه تمرینی در استقلال| محدویت ورود تماشاگران
جواد نکونام قصد دارد تا پایان فصل در‌های تمرین استقلال را به روی تماشاگران ببندد تا حفاظت بیشتری از بازیکنان شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال شش هفته بسیار مهم را پیش رو دارد و کوچکترین لغزش و اشتباه منجر به از دست رفتن قهرمانی آبی‌ها در لیگ برتر خواهد شد.

استقلال فقط یک امتیاز با پرسپولیس فاصله دارد و حتی یک تساوی و برد همزمان پرسپولیس صدر را از استقلال خواهد گرفت.

با توجه به حساسیت‌های موجود جواد نکونام، سرمربی استقلال، قصد دارد تدابیر ویژه‌ای را در بازی‌های آتی در پیش بگیرد تا میزان حاشیه در تیمش کاهش یابد.

یکی از حربه‌های سرمربی استقلال برای کاهش حواشی این است که در‌های تمرین به روی تماشاگران بسته شود تا اطلاعات تمرین استقلال به خارج نرود.

نکونام با اینکه حضور تماشاگران در بازی‌های لیگ برتر را بسیار مفید می‌داند، اما معتقد است با توجه به اینکه نمی‌تواند کنترل دقیقی روی حضور تماشاگران داشته باشد، بهترین تصمیم این است که محل تمرین تیمش را پنهان نگه دارد تا اطلاعات کمتری از دل تمرین به بیرون از تیم منتشر شود.

نکونام قصد دارد تنها برای عده‌ای خاص در‌های ورود به محل تمرین تیمش را باز بگذارد، اما این تصمیم همه گیر نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->